Strona główna / Raty zero procent

ZAKUPY NA RATY 0%

RRSO 0%1

Wybierz rodzaj i liczbę rat, to proste!

 

MINIMUM FORMALNOŚCI

jasne-zasady

Jasne zasady
przyznawania kredytu.

ikona-kredyt

Szybka decyzja
kredytowa2.

potwierdzenie

Możliwość potwierdzenia tożsamości
w wybrany przez Ciebie sposób:

poprzez SMS lub

przelewem (zwrotnym) 1 zł.

 

2Czas liczony od momentu uzyskania i potwierdzenia wymaganych danych: o tożsamości, wysokości i źródle dochodów wnioskodawcy, niezbędnych do wydania decyzji kredytowej.

MAKSIMUM KORZYŚCI

Wygoda

kredyt bez wychodzenia z domu.

Elastyczność

rata dopasowana do Twoich możliwości.

Dostępność

nawet tysiące towarów z katalogu produktów.

Bez wpłaty

własnej3.

Okres kredytowania

nawet do 10 miesięcy.

3Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem - o szczegóły pytaj w e-sklepie.

 

Jak kupić na e-raty?

1. Skompletuj koszyk i złóż wniosek

Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.

2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

3. Potwierdź swoją tożsamość

Potwierdź swoją tożsamości w jeden z dostępnych sposobów:

  • kodem SMS lub
  • przelewem (zwrotnym) 1 zł.
4. Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e-sklepów.

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant, który pomoże Ci dokończyć wypełnienie e-Wniosku.

Masz pytania?
Zadzwoń na infolinię Banku pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
Konsultanci dostępni są:
pon.-pt. w godz 8.00-21.00
sob.-niedz. w godz 9.00-21.00

 

Oferta ratalna

 

CO ZYSKUJESZ?

To Top